cat mailbox | sendmail

moravcik moravcik na pal-inalfa.sk
Pondělí Listopad 5 08:52:16 CET 2001

>     potrebuju presmerovat postu z jednoho uzvatelskeho mailboxu na druhy mailbox na jine masine. Musi to jit pres "cat /var/spool/mail/$USER | /usr/sbin/sendmail", ale pravdepodobne to chce jeste nejake parametry pridat k volani sendmailu. Poradite?

Ja by som to robil radsej pomocou suboru .forward v domovskom adresari
toho uzivatela, kde by som uviedol adresu na ktoru to chcem presmerovat.
Ak to ma zostat aj u toho povodneho uzivatela, treba tam uviest aj tu istu
adresu.

Na zlozitejsie rozhodovanie pomocou pravidiel bude lepsi procmail (vid
archiv konferencie alebo magazin Netacik na http://netacik.sk/net33/index.htm)

Zdravim
--
Andrej Moravcik