cat mailbox | sendmail

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Listopad 5 08:12:57 CET 2001

Spatne jsem se vyjadril. Ja tu postu potrebuji presmerovat jednorazove.
Priklad: Mam postovni ucet na nejakem linuxu. Budu mesic pryc a nahromadi se
mi tam spousta posty. Jenze ja se rozhodnu, ze tu postu chci mit na uplne
jinem linuxu. Muzu zkopirovat cely mailbox, prenest ho na ten druhy stroj,
nastavit mu spravne prava a je to ok. Jenze pak je tu jeste zpusob, ktery
jsem popisoval. Tedy znovu
tu postu prohnat pres SMTP na cilovy stroj.

mailbox na jine masine. Musi to jit pres "cat /var/spool/mail/$USER |
/usr/sbin/sendmail", ale pravdepodobne to chce jeste nejake parametry pridat
k volani sendmailu. Poradite?

http://netacik.sk/net33/index.htm)