MRP Video system od MRP Slusovice

Milan Šorm sorm na pef.mendelu.cz
Pondělí Listopad 5 08:48:31 CET 2001

Mon, Nov 05, 2001 ve 08:40:07AM +0100 Oto Buchta napsal(a):
# Dne so 3. listopad 2001 16:43 Robert Vojta napsal(a):
# > Milan Šorm <sorm na pef.mendelu.cz> writes:
# >   My na rozdíl od jiných VŠ takovéhle věci zatím nepotřebujeme ... Podle
# > mně je to hračička pro někoho kdo si jí vymrčel, nevím kdo, ale naše škola
# > potřebuje spoustu jiných věcí ... Kdyby se místo toho investovalo do něčeho
# > jiného, například do nějakého člověka, který by Vám pomohl hnout s FISem [
#
# Vy pouzivate FIS? FIS od BBM Pisek? Chudaci... Jednou jsem ho jakozto clovek
# povereny od fi.muni.cz videl a ihned jsem oznamil, ze zadne dalsi skoleni
# pracovniku nebude.
# Tisk pres T602, scrollovani tisku pouze v ramci stranky (pouze na konzole) a
# prechod mezi rezimem strankovani a scrolovani stranky pomoci tusim CTRL-F12,
# 19 hodin buildovaci mesicni uzaverky (uznavam, ze CVUTka, ale i tak) na 4
# procesorovem Power Chalange, cena jak prase, rocni cena supportu jako prase,
# ...

:):):)

Fakultni Informacni System = FIS :)

selfmade...