MRP Video system od MRP Slusovice

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Listopad 5 08:40:07 CET 2001

Dne so 3. listopad 2001 16:43 Robert Vojta napsal(a):
> Milan Šorm <sorm na pef.mendelu.cz> writes:
>   My na rozdíl od jiných VŠ takovéhle věci zatím nepotřebujeme ... Podle
> mně je to hračička pro někoho kdo si jí vymrčel, nevím kdo, ale naše škola
> potřebuje spoustu jiných věcí ... Kdyby se místo toho investovalo do něčeho
> jiného, například do nějakého člověka, který by Vám pomohl hnout s FISem [

Vy pouzivate FIS? FIS od BBM Pisek? Chudaci... Jednou jsem ho jakozto clovek
povereny od fi.muni.cz videl a ihned jsem oznamil, ze zadne dalsi skoleni
pracovniku nebude.
Tisk pres T602, scrollovani tisku pouze v ramci stranky (pouze na konzole) a
prechod mezi rezimem strankovani a scrolovani stranky pomoci tusim CTRL-F12,
19 hodin buildovaci mesicni uzaverky (uznavam, ze CVUTka, ale i tak) na 4
procesorovem Power Chalange, cena jak prase, rocni cena supportu jako prase,
Oto 'tapik' Buchta