cat mailbox | sendmail

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Pondělí Listopad 5 09:05:41 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, moravcik wrote:

> Ja by som to robil radsej pomocou suboru .forward v domovskom adresari
> toho uzivatela, kde by som uviedol adresu na ktoru to chcem presmerovat.
> Ak to ma zostat aj u toho povodneho uzivatela, treba tam uviest aj tu istu
> adresu.
>
> Na zlozitejsie rozhodovanie pomocou pravidiel bude lepsi procmail (vid
> archiv konferencie alebo magazin Netacik na
> http://netacik.sk/net33/index.htm)

pouzijte procmail v kazdem pripade. i pro proste forvardovani, zabranite
tim preplneni vaseho mailboxu pri vypadku ciloveho mailboxu. obligatni
* !^FROM_MAILER
* !^FROM_DAEMON
muze zachranit mail server pred smrti :-)

hezky den,
ladis