cat mailbox | sendmail

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Úterý Listopad 6 09:49:31 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Zdenek Svarc wrote:

> Rikal jsem, ze uz zadny prispevek k tematu, ale preci jen mi to nedalo.

a me to taky neda ;-)

> Padlo tady nekolik ruznych reseni (dekuji vsem zucastnym). To, co jsem mel
> na mysli ja, vypada takto:
>
> cat /var/spool/mail/user_tady | /usr/sbin/sendmail user na kam_to_xci
>
> Znovu jsem to zkusil, je to funkcni, ALE jen pro prvni mail v poradi. Dalsi
> maily v poradi to neposle.

a co takhle to rozdelit na jednotlive maily? viz. man formail.
a porad mi to neda... proc trvate na _tomto_ reseni? omlouvam se za
otazku, pokud z nejakeho duvodu nechcete odpovedet, ale vazne by me
zajimalo, proc resite presunuti mailboxu takhle.

ladis