OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Listopad 5 09:11:00 CET 2001

Dne so 3. listopad 2001 19:22 Martin Kokes napsal(a):
> "Oto Buchta" <tapik na neo.cz> pise v diskusnim prispevku
>
> Ja Vam nevim... myslite, ze je to nutne? Opravdu se Vam chtelo tak
> zvracet, nebo jen prehanite?

Jenom pro informaci - fakt se mi z toho udelalo mdlo. Hlavne z toho, jak muze
byt nekdo tak stupidni (jako napriklad ja celkem dlouho), ze MS-DOS je prima
nastroj, a take cim se asi mohl takovy system prosazovat takovou dlouhou dobu
(20 let, pokud se nepletu). A MS-DOS urcite neni uplne dead. Mozna je dead
COMMAND.COM, ale spousteni programu se porad jeste i ve Windows ME deje pres
klasicke stare dosovske volani a teprve vyhybka rozhodne, jak volat dany
program (spustit ve Win, v DOSu, spustit win.com s parametrem program nebo
command.com s parametrem -C program. Tukanstvi, ale je tam furt.

A co nastroje? Uz maji W2K vsechno konfigurovatelne pres GUI? Uz maji
eqivalent vsech programu z prikazoveho radku v GUI?
Ale to uz je fakt OT.

Koncim,
--
Oto 'tapik' Buchta