OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Listopad 5 11:40:41 CET 2001

"Oto Buchta" <tapik na neo.cz> pise v diskusnim prispevku
news:20011105080945.864B371D8 na ns.neo.cz...

> Jenom pro informaci - fakt se mi z toho udelalo mdlo. Hlavne z toho, jak
muze

Hmm, toz byste mel trosku posilovat a behat na cerstvem vzduchu, kdyz se Vam
dela mdlo pri pohledu na MS-DOS. Ja takovy pohled celkem dobre prezivam a
nepocituji zadnou ujmu (vzdycky jsem byl dobrej, kdyz o nic neslo ;-)...).

Ostatni snad ani komentar nepotrebuje.

MK