RH 7.2 CZ - kdy bude

Pondělí Listopad 5 12:38:54 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Stanislav Meduna wrote:

> "Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:Pine.LNX.4.33.0111022206400.10146-100000 na pluto.pslib.cz...

> ma
> doposud
>
> Pri vsetkej ucte, pocestenie distribucie sa da manageovat a testovat
> daleko jednoduchsie, ako jadro. Rozsah tejto prace je hlboko pod urovnou,
> na ktorej su prostriedky, ktore mi chybaju vo vyvoji jadra, efektivne.

Nerekl bych, ze distribuce je clovekomesic. A to ani ta prace, kterou tam
delam ja (ten mesic byla doba *po release*, to sis asi nevsiml). Nekdy si
to zkus. Staci rypnout malo a rozleze se to, ze budes cumet. Navic to
nedelam pul roku, ale ponekud dele. Ale to je asi nepodstatne, ze jo.

> Pre projekt velkosti clovekomesiaca nebude nikto so zdravym rozumom
> pozadovat formalne planovanie, bugzillu alebo regresne testy. Jadro je
> ale velkostou minimalne o tri rady a mnozstvom prace medzi stabilnymi
> verziami minimalne o dva rady inde (a to je odhad na dolnej hranici).

> Hmm, nebol si to Ty, kto chcel hlasit chyby tvorcovi distribucie? :-)))
> Uz som ticho, je mi jasne, co si chcel povedat.

Bugzillu ma RH. Chyba v ipchains skriptu pro distribuci Red Hat se
jednoznacne hlasi do Bugzilly Red Hatu. Nevidim rozpor v tom, co jsem
napsal. Tezko budu chybu ve skriptu psat do Bugzilly nekoho jineho.

Spis bezmyslenkvou snahu prosadit zdani, ze cizi praci rozumis lepe, nez
ten, kdo ji dela. Opravdu zajimave. Necham se poucit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz