RH 7.2 CZ - kdy bude

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Listopad 5 09:16:21 CET 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0111022206400.10146-100000 na pluto.pslib.cz...

> [...]

Pri vsetkej ucte, pocestenie distribucie sa da manageovat a testovat
daleko jednoduchsie, ako jadro. Rozsah tejto prace je hlboko pod urovnou,
na ktorej su prostriedky, ktore mi chybaju vo vyvoji jadra, efektivne.

Pre projekt velkosti clovekomesiaca nebude nikto so zdravym rozumom
pozadovat formalne planovanie, bugzillu alebo regresne testy. Jadro je
ale velkostou minimalne o tri rady a mnozstvom prace medzi stabilnymi
verziami minimalne o dva rady inde (a to je odhad na dolnej hranici).

> Jednoznacne do Bugzilly.

Hmm, nebol si to Ty, kto chcel hlasit chyby tvorcovi distribucie? :-)))
Uz som ticho, je mi jasne, co si chcel povedat.

Zdravi
--
                                                    Stano