Sun USB keyb a "AT keyboard not presented"

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Listopad 5 12:46:30 CET 2001

Zdravim...

Jsem rad, ze to neni principialni problem USB klavesnic, to by si asi fakt nekdo
vsimnul. Ted jsem ale teda zvedav, v cem je problem, kdyz win zadny problem
nemaji a linux ano. :-((( Take by mi nevadila ta hlaska pri startu, ale pri
prepnuti locku - co je moc, je moc. ;-) Jake jadro vlastne pouzivate?

Virgo

> mam USB klavesnici ( nakou Chicony ) a krome te dablhlasky pri startu ( "AT
> Keyboard not present ??" ) s ni nemam zadny problem. Osobne si myslim, ze
> jadro ma pravdu a tak mne ta hlaska nechava v klidu. Zadna AT klavesnice k
> tomu pocitaci skutecne pripojena neni ( rozumej  "zabodla" do AT konektoru
> nebo PS/2 konektoru ). To ze ma rozlozeni klaves jako na AT klavesnici je
> kapitola jina. Pravda ovsem muze byt uplne jina :-).
>                  Kebert Martin

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.