Sun USB keyb a "AT keyboard not presented"

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 13:06:38 CET 2001

> Zdravim...
>
> Jsem rad, ze to neni principialni problem USB klavesnic, to by si asi fakt
> nekdo vsimnul. Ted jsem ale teda zvedav, v cem je problem, kdyz win zadny
> problem nemaji a linux ano. :-((( Take by mi nevadila ta hlaska pri startu,
> ale pri prepnuti locku - co je moc, je moc. ;-) Jake jadro vlastne
> pouzivate?
>
> Virgo

No, projel jsem si s touhle klavesnici snad vsechny jadra 2.4.x a vsechny bez
problemu( Skoro vsechny. Ale to bylo s verzi kde se objevila jeste jedna
varianta UHCI a ja jsem nejak dobre nekoukal a zkompiloval si jadro bez UHCI
:-) ). Momentalne 2.4.14-pre6 ale to byl jenom pokus, protoze mam problemecek
s ACPI ( Nepomohlo, ale uz jsem [dneska] nasel duvod proc to nejde ).

--
S pozdravem
                 Kebert Martin