BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 14:01:36 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
> Az budes psat do Mozilly zaplaty, pak si stezuj. Zde neni temer na co, je
> to jen provokativni mail s pochybnou logickou stavbou (odsouzeni neceho a
> na zaver vlastne i priznani, ze problem byl vyresen).

1. Neni to provokativni mail, prosim chapu, ze Ti lezu krkem, mozna
nejsi jedinny, ale reaguj na vecne poznamky vecne a ne s osobnimi
emocemi, vazne Te o to nezaujate prosim. Jsou lide, kteri si rozumi,
jsou lide, kteri se nikdy nepochopi, rika se tomu zivot, ja ho
respektuji.

2. Problem byl vyresen a ja prave mam pocit (ktery jsem si zde chtel
overit, nikoli provokovat), ze je chyba, ze nefunguje tok informaci tak,
jak by mel (a tedy ze nebylo kde a jak zjistit, ze zdokumentovany
problem byl vyresen, nebo chce nekdo rici, ze kdyz si stahnu aktualni
nocni build a na oko to funguje, ze je mozne prohlasit - chyba byla
odstranena, what next?). Mozilla (coby produkt) neni jedinny pripad s
Open source sveta, kde jsem se s tim setkal, mozna to nekdo za problem
nepovazuje (ci problem nevidi), ja si myslim, ze strkat hlavu do pisku
(bude hur:->) nebo necinne prihlizet je rovnez postoj, ale nejsem jeho
vyznavacem. Takze asi tak...

3. BugZillou coby management systemem operuje mnozstvi projektu, zadny
system neni absolutni spicka, vzdy je co vylepsovat, to mam zustat s
postojem, je to OK, lepsi to byt nemuze? To bychom asi nemeli zadny
vyvoj, nove napady si radeji strcte do zadni casti apod... - takovy
postoj se ma zaujimat?