BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 12:47:43 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> popisu zde naprosto konkretni duvod proc Bugzillu nepovazuji za dobry
> system pro reporty, resp. co mi na ni vadi, budu maximalne strucny a
> myslenky nebudu rozvadet (bude to v heslech nejen quli delce), doufam,
> ze mne nekdo nebude chytat za slovo.

Problem je v tom, ze je zde michan problem nezapsane odpovedi jednoho
vyvojare s odsouzenim vhodnosti celeho systemu. To je dost nelogicke
spojeni (mozna ale libive uderne a do oci bijici).

Dalsi omyl je v tom, ze se predpoklada, ze zdarma sireny SW by mel na me
pozadavky reagovat s nejakou zarukou. To je dost prekvapive a
nepochopitelne. Nevsiml jsem si, ze by to delal komercni SW od firem
(pokud se jim to primo nezaplati) a zde to ocekavat take nelze (dost
pochopitelne).

Lze ocekavat, ze kdyz napisu report, bude se s nim nekdo drive nebo
pozdeji zabyvat. Muze take zapadnout, ale to je normalni.

Az budes psat do Mozilly zaplaty, pak si stezuj. Zde neni temer na co, je
to jen provokativni mail s pochybnou logickou stavbou (odsouzeni neceho a
na zaver vlastne i priznani, ze problem byl vyresen).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz