NETSTAT

Pondělí Listopad 5 14:07:45 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> Asi ano, protoze jsem tam psal o zasahu do zdrojaku a tenhle parametr jsem
> NEKOMENTOVAL jako reseni, byl to priklad a jako priklad to bylo psane v
> dalsim odstavci, ktery jsi smazal.

	Milane, proc delas z jinych (v posledni dobe zejmena ze me) skutecne
blbce (resp. se o to snazis, kdyz Te upozorni na chybu a mateni)?

Pripojuji puvodni Milanovu odpoved, na kterou jsem reagoval, co o ni
'tvrdi' Milan si muzete precist vyse. Nekomentuji, nemam to zapotrebi.

-----------------------
On Thu, 1 Nov 2001 outbound na centrum.cz wrote:

> Dobra a jak to cislo tedy snizit ?

/proc/sys/net/ipv4/tcp_fin_timeout

Mozna dalsi volby ve zminenem adresari nebo primo modifikace kodu jadra
(nedoporucuji). Spise bych zkusil zjistit, kdo je zodpovedny za
prislusny
stav a blokoval bych docasne prislusne adresy (pokud to tedy ma vliv na
beh systemu). V opacnem pripade bych to treba i sledoval, ale do
hranice,
kdy to zacne pusobit problemy, bych to ignoroval.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz

> Asi by bylo lepsi pouzit vhodnejsi termin, ktery by Ti slusel.

	No comment.