BugZilla jako zachrana vyvoje?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 5 14:23:22 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 02:01:36PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 1. Neni to provokativni mail, prosim chapu, ze Ti lezu krkem, mozna

 ... vy dve hrdlicky :-)

> 3. BugZillou coby management systemem operuje mnozstvi projektu, zadny

 Zil jsem v domneni, ze BugZilla je bug-track system. Zahledl jsem
 nejake project management systemy, ale to vypadalo jinak. Nebo mi
 neco uslo? (Nebylo by to spatne pokud by existovalo propojeni DB
 bugu s managerem projektu, existuje neco takoveho?).

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/