BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 15:10:38 CET 2001

Karel Zak wrote:

>  Zil jsem v domneni, ze BugZilla je bug-track system. Zahledl jsem
>  nejake project management systemy, ale to vypadalo jinak. Nebo mi
>  neco uslo? (Nebylo by to spatne pokud by existovalo propojeni DB
>  bugu s managerem projektu, existuje neco takoveho?).

	No puvodni BugZilla byla skutecne (asi) jen bug-tracking system. Mam
vsak za to (subjektivni dojem, skutecnost muze byt jina), ze prave na
zaklade toho, jak byla zpracovavana moje chyba cislo 100XXX svedci o
tom, ze vyvoj BugZilly je dale. Mozna jsou na to navazane dalsi systemy,
mozna jeste nejsou Open source apod., ale pochybuji, ze by se ty
cinnosti, jejichz produkci (a pro mne jedinym voditkem) byly maily,
ktere mne prubezne informovaly o stavu, resily rucne.

	V kratkosti - kategorizace chyb => anonce patricnym osobam (nebyla
jedna) - zmena kategorizace hlaseni, prideleni hlaseni resici skupine,
komunikace uvnitr resici skupiny, reportovani vysledku (i mezi-vysledku)
vsem zucastnemym (minimalne cele resici skupine a autorovi reportu),
report vysledneho reseni apod.

	Jak rikam, je to subjektivni pocit, cinnosti, ktere jsem popsal se
skutecne udaly, puvodni report byl do Mozillacke BugZilly, takze bud to
BugZilla umi sama nebo jsou na to navazane dalsi projekty. Domnivam se
vsak, ze popsane cinnosti jsou daleko za ramec bug-tracking systemu,
aspon v pojeti, v jakem si ho predstavuju ja a jake jsem videl v 90.
letech 2000 stoleti v komercni sfere (a nemyslim, ze je v lidskych
silach toto pri 100.000 chybach delat rucne).

	Ostatne, mam pocit, ze kompletni BugZilla je minimalne soucasti Red Hat
7.2. powertools, ne-li primo v instalaci, je mozno otestovat...