RH 7.2 CZ - kdy bude

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Listopad 5 14:33:39 CET 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0111051234000.14470-100000 na pluto.pslib.cz...

> Nerekl bych, ze distribuce je clovekomesic. A to ani ta prace, kterou tam
> delam ja (ten mesic byla doba *po release*, to sis asi nevsiml).

Ja som si vsimol

: Obvykle mi to trva mesic. Uz jsem zacal.

Pokial na tom pracujes naplno 16 hodin denne, tak dva
clovekomesiace, pokial rovnako aj cez vikendy, tak tri. Co to
meni na skutocnosti, ze jadro je o niekolko radov vacsie?

Ak si si nevsimol, tak suhlasim s Tebou, ze pre pocestenie
distribucie nema vyznam pouzivat bugzillu a.p. a Ty zase suhlasis
so mnou, ze je lepsie posielat report tam, kde chyba vznikla
a je len dobre, ked dotycne miesto bugzillu ma :-)

Zdravi
--
                                                        Stano