cat mailbox | sendmail

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Listopad 5 15:45:38 CET 2001

Nechci byt otravny, ale tohle pro me neni reseni. Nepotrebuji delat kopie
nebo presmerovani nekam, tuhle problematiku mam davno za sebou.

Zkusim to rict jeste jinak. Mam stroj a na nem svuj mailbox plny mailu. Ja
si nainstaluju jiny stroj a potrebuji ted a pouze jenom ted ty maily z
jednoho stroje preklopit na ten novy, protoze ten stary
stroj pujde uplne preinstalovat.

Toz muj posledni prispevek k subjetku.

    zd