cat mailbox | sendmail

moravcik moravcik na pal-inalfa.sk
Pondělí Listopad 5 10:01:24 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Zdenek Svarc wrote:

> Spatne jsem se vyjadril. Ja tu postu potrebuji presmerovat jednorazove.
> Priklad: Mam postovni ucet na nejakem linuxu. Budu mesic pryc a nahromadi se
> mi tam spousta posty. Jenze ja se rozhodnu, ze tu postu chci mit na uplne
> jinem linuxu. Muzu zkopirovat cely mailbox, prenest ho na ten druhy stroj,
> nastavit mu spravne prava a je to ok. Jenze pak je tu jeste zpusob, ktery
> jsem popisoval. Tedy znovu
> tu postu prohnat pres SMTP na cilovy stroj.

Pomocou toho .forward sa to da asi najrychlejsie dosiahnut. Bude tam
figurovat iba jeden riadok

meno na iny.linux.cz

a je to. Posta sa bude presmerovavat na iny pocitac. Ak to predsa
nevyhovuje este by ste to mohli urobit pomocou /etc/mail/virtusertable. Tu
treba zapisat nieco taketo:

moja.adresa na linuxik1.cz		moja.dalsia.adresa na linuxik2.cz

V adresari /etc/mail spustit make a malo by to presmerovavat podla vyssie
uvedeneho zaznamu.

P.S. Tieti problemy by ste mali pisat radsej do konferencie
sendmail na linux.cz, je to konferencia na to urcena, t.j. problematike MTA.

--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable