BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 16:48:08 CET 2001

Karel Zak wrote:

>  Todle, ale presne je bug-track system (IMHO). Project managment je
>  jeste asi i o dalsich cecech (o lidech, verzich, casovych planech,
>  apod).

	Nemam namitek, myslis ale ze Mozillacke MileStones jsou vysledkem rucni
prace (tak, bylo opraveno dost chyb, vydame MLS) nebo to ze systemu
'vypadne' jako ze ma vyjit? - mne se vyvoj Mozilly jevi, ze to neni
rucni prace => casove plany, verze z toho (ci pridruzenych systemu)
padaji.

>  Starnes, 90' leta jsou pryc :-). Bugzillu moc neznam, na jednu vec

	Ja vim, zlata studentska leta...;-)

>  pouzivam Mantis (coz je asi podobne, ale v mensim) a navazanost na
>  mail, "proplouvani" bugu systemem a dokumnetace jeho ruznych stavu
>  je normalni.

	Ano, ovsem zakladni relace v BTS je navaznost na chybu, mne se to jevi
tak, ze velmi zahy po reportu se tato relace meni nikoli na report
(bug), ale na person(s) => planovani zdroju apod. (coz uz neni
bug-track, ale management) minimalne v zakladni podobe...

	Ale je fakt, ze ani ja jsem BugZillu coby system nikde neinstaloval a
nekonfiguroval, tudiz naprosto nechci tvrdit, ze je to soucast BugZilly,
mozna jsou to odvozene projekty...