BugZilla jako zachrana vyvoje?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 5 15:59:39 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 03:10:38PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> tom, ze vyvoj BugZilly je dale. Mozna jsou na to navazane dalsi systemy,
> mozna jeste nejsou Open source apod., ale pochybuji, ze by se ty
> cinnosti, jejichz produkci (a pro mne jedinym voditkem) byly maily,
> ktere mne prubezne informovaly o stavu, resily rucne.
>
> 	V kratkosti - kategorizace chyb => anonce patricnym osobam (nebyla
> jedna) - zmena kategorizace hlaseni, prideleni hlaseni resici skupine,
> komunikace uvnitr resici skupiny, reportovani vysledku (i mezi-vysledku)
> vsem zucastnemym (minimalne cele resici skupine a autorovi reportu),

 Todle, ale presne je bug-track system (IMHO). Project managment je
 jeste asi i o dalsich cecech (o lidech, verzich, casovych planech,
 apod).

> 	Jak rikam, je to subjektivni pocit, cinnosti, ktere jsem popsal se
> skutecne udaly, puvodni report byl do Mozillacke BugZilly, takze bud to
> BugZilla umi sama nebo jsou na to navazane dalsi projekty. Domnivam se
> vsak, ze popsane cinnosti jsou daleko za ramec bug-tracking systemu,
> aspon v pojeti, v jakem si ho predstavuju ja a jake jsem videl v 90.
> letech 2000 stoleti v komercni sfere (a nemyslim, ze je v lidskych
> silach toto pri 100.000 chybach delat rucne).

 Starnes, 90' leta jsou pryc :-). Bugzillu moc neznam, na jednu vec
 pouzivam Mantis (coz je asi podobne, ale v mensim) a navazanost na
 mail, "proplouvani" bugu systemem a dokumnetace jeho ruznych stavu
 je normalni.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>