RH7.2 a kompilace kernelu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Listopad 5 17:43:44 CET 2001

> No ja bttv nepouzivam, ale k uprage modulu
> (pokud ma byt zavaden jako modul :-) )
> neni treba prekompilovat jadro.
> Staci mit nainstalovane kernel-headers, pripadne
> kernel source-pokud je pri kompilaci vyzadovan
> config kernelu. /* +patricne devel balicky*/

ano, staci zdroj kernelu, hlavicky, dependencies atd ... takze minimalne
make dep (a jadro ktere tomu odpovida)
ono totiz modul muze zaviset na modulu (treba bttv na i2c) ...

nebudu se prit, zeptejte se autora, proc to tak je. koneckoncu toto neni muj
problem, problem je preklad jadra

MP