RH7.2 a kompilace kernelu

Ondrej Holecek xholece1 na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 5 18:06:10 CET 2001

> samozrejme ne. je tam spousta zavislosti, ktere si modul bttv musi precist z
> konfigurace kernelu.
>
> MP

S tim bych nesouhlasil. To potom kdyz si napisu svuj vlastni modul musim
znovu prekladat cely kernel? Jaky je rozdil mezi rucne napsanym modulem a
modulem z kernelu? Proc by ten z kernelu mel potrebovat prelozit jeste
cely kernel? Existuje k tomu nejake logicke vysvetleni?

Z me osobni zkusenosti staci udelat make modules, modules_install.