ADMIN, READERS - Re: RH 7.2 CZ - kdy bude

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Listopad 5 19:13:03 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 03:36:29PM +0100, Michal Vymazal wrote:
> Zatim se primlouvam za to, aby ty debaty zustaly tady. U nas daly podnet
> ke vzniku zajimavych diskuzi a pomohly k odstartovani dvou projektu.
> Je to pochopitelne muj osobni nazor.

Jsem ABSOLUTNE proti -- pokud mate zajem, tak se muzete do te
diskusni skupiny flame na linux.cz (nebo linux-disc na linux.cz)
presunout taky nic Vam nebrani, ale probihajici tlachani prazdne
slamy mel podle meho nazoru admin uz davno utipnout.

Matej Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville