ADMIN, READERS - Re: RH 7.2 CZ - kdy bude

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Listopad 5 20:33:00 CET 2001

wrote:

> Jsem ABSOLUTNE proti -- pokud mate zajem, tak se muzete
> do te diskusni skupiny flame na linux.cz (nebo
> linux-disc na linux.cz) presunout taky nic Vam nebrani, ale
> probihajici tlachani prazdne slamy mel podle meho nazoru
> admin uz davno utipnout.

 Ohoo, hold your horses, gentlemen ! To bychom se nikam
nedostali. Pojdme si zkusit bobrika mlceni v tomto threadu,
co rikate. Tak nejak jsem doufal, ze to utichne, a jak se
zda, jen jsem prilil kerosinu do ohne ...

Ta konfera linux-disc na linux.cz skutecne existuje ?

					Z.P.