OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Listopad 5 21:21:06 CET 2001

Pavel XPJ Jisl <pavel na cetoraz.info> writes:

> A jen tak mimochodem, proc to tedy neumi automaticky??? Proc na to zvlastni
> program?

  Mám dojem, že se tady poslední dobou diskutuje naprosto o "ničem", teda
alespoň v tom směru, co se týká linuxu ... Jestli Vás to zajimá, zkuste se na
to zeptat Billa ne tady, dík.

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach