cat mailbox | sendmail

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Listopad 5 21:31:43 CET 2001

Rikal jsem, ze uz zadny prispevek k tematu, ale preci jen mi to nedalo.

Padlo tady nekolik ruznych reseni (dekuji vsem zucastnym). To, co jsem mel
na mysli ja, vypada takto:

cat /var/spool/mail/user_tady | /usr/sbin/sendmail user na kam_to_xci

Znovu jsem to zkusil, je to funkcni, ALE jen pro prvni mail v poradi. Dalsi
maily v poradi to neposle.

    zd

Ja