ANNOUNCE: man-pages-cs-0.15

Pondělí Listopad 5 22:54:01 CET 2001

Dobrý den,

dovoluji si oznámit, že kromě "neplodných debat" jsem byl v uplynulých
týdnech schopen přebrat valnou část mého přeplněného mailboxu a vybrat z
něj nové manuálové stránky. Toto vydání je první pod mojí hlavičkou,
převzal jsem správu projektu od Petra Koláře.

Některé nové stránky nebyly zařazeny, ale pravděpodobně se nalézají na
bezpečném místě (INBOX jsem ještě nesmahnul). Pokud máte pocit, že byste
měli jejich zařazení urgovat, napište prosím na moji adresu
kerslage na linux.cz (tedy ne do konference).

Všechny nové stránky jsem prošel a pokud možno opravil. Pokud naleznete
chybu, pošlete mi diff (lepší varianta) nebo alespoň slovní popis opravy.

Tímto děkuji svým žákům, kteří na VOŠ při SPŠSE v Liberci (Vyšší odborná
škola, http://www.pslib.cz/) napsali spoustu nových stránek v rámci
udělení zápočtu z předmětu Operační systémy. Poklona patří také externímu
dobrovolníkovi Karlu Duškovi (kargee.dusek na seznam.cz).

Pokud by i jiný učitel rád zkombinoval povinnost s užitečností, budu velmi
rád (a jistě nejen já).

Tarball a RPM jsou k dispozici na adresách (poslední je master):

ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/linux/czman/
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/man-pages-cs/
ftp://ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/man-pages-cs/

V nejbližší době vznikne speciální stránka, která bude informovat o stavu
projektu (zejména informace o právě překládaných stránkách) a bude
obsahovat stručný návod pro překlad. Zatím je možno vycházet z tohoto
dokumentu:

http://www.pslib.cz/~kerslage/vyuka/zapocet.phtml

Nové manuálové stránky (verze 0.15):
====================================