ANNOUNCE: man-pages-cs-0.15

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Listopad 6 06:45:15 CET 2001

On Po, 2001-11-05 at 22:54, Milan Kerslager wrote:
> Dobrý den,
>
> dovoluji si oznámit, že kromě "neplodných debat" jsem byl v uplynulých
> týdnech schopen přebrat valnou část mého přeplněného mailboxu a vybrat z
> něj nové manuálové stránky. Toto vydání je první pod mojí hlavičkou,
> převzal jsem správu projektu od Petra Koláře.
Mam dotaz,

jsou do balíčku zahrnuty i staré man stránky? Pokud dám např. man ssh,
dostanu nápovědu k poměrně staré verzi (možná ssh 1.x). Sám už jsem se
naučil, že je vhodné postupovat takto:
LANG=C man ssh
ale začínající uživatelé z toho jsou určitě zmatení, protože dostanou
nápovědu sice českou, ale k něčemu jinému. Dá se to řešit / řeší se to
nějak systémově? Pochybuji, že se to nějak dá, neboť to se v manech
určitě zádná vhodná informace, podle které by se to dalo obecně
rozhodnout neuržuje.

Co vy na to?

Pavel