Guile - guilereadline library

Oozy oozy na mail.muni.cz
Pondělí Listopad 5 23:02:19 CET 2001

Dobry den,

guile readline libka (podla toho ako som to pochopil ma svoju vlastnu) pouziva
na doplnovanie definovanych symbolov klasicky <tabulator>. Niekedy sa mi vsak
stane, ze mi prestane doplnovat, ale namiesto toho sa kurzor normalne posunie o
ten jeden tabulator. Neviete cim to moze byt? Nastavenim terminalu? Alebo cim
inym? Kde by som mal zacat hladat chybu? (uz som tada zacal, ale nie som z toho
mudry).

diki

PS. Ak je tu nejaky priaznivec Scheme budem rad ak sa mi ozve, pripadne ak
viete ze dokonca existuje nejaky cesko-slovensky mailing list o Scheme. :-)

--
  Peter `oozy' Kruty     ''~``
                        ( o o )