upgrade na gcc3 [delší]

Pondělí Listopad 5 23:11:18 CET 2001

On Sun, 4 Nov 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Fri, 2 Nov 2001 21:59:17 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
>
> : Distribuce se totiz dela tak, ze se vezme referencni prostredi a v nem se
> : vsechno prelozi. To referencni prostredi je v podstate sama distribuce,
> : ale nekdy z pocastku zamrznuti (tj. temer vse bude stejne, u nekterych
> : komponent tam budou o jeden dva patchlevely starsi veci) [u RH se to
> : preklada na nejakem stroji v chrootovanem prostredi].
>
> Chces tym povedat, ze pokial mam distribuciu, nie som schopny
> si prelozit balicky tak, ako ich prelozil tvorca distribucie
> [...]

Zavaznost problemu zavleceni chyby do cele distribuce zmenou jedne
komponenty a nutnost restartovat QA testy od zacatku je horsi (jak jsem
psal). Takze cesta nejmensiho odporu je jasna.

Protoze build prostredi roste spolu s distribuci, neni tento problem
markantni (v dobe zamrzu nikdo nezvedne jednu knihovnu o vic, jak o nejaky
patchlevel), coz jsem take uz psal.

Distribuce je tedy schopna postavit sama sebe v primerene mire a blizi se
to 100%, ovsem nikdy ho nedosahne absolutne (i kdyz vysledne binarky jsou
skutecne obvykle shodne a na problem se narazi dost zridka).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz