problem se squid

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 6 09:53:42 CET 2001

 linux napsal:
> Jestlize mam v IE zapnutou proxy naseho linux-serveru, pak se na tyto
> stranky vubec nedostaneme (napr. www.eurotel.cz). Jestlize si v IE zapnu
> proxy providera, na stranky se normalne dostanu. Jestlize v squid.conf

A co se stane, pokud vypnete pouziti proxi uplne a budete do inetu
pristupovat primo?

Pokud vam to pak bude chodit, je problem na vasem proxi serveru.
Pokud to chodit nebude, tak je bud chyba u providera, nebo ma provider
nejak blokovany primy pristup na web (aby zakaznici pouzivali jeho proxi).

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : adam na rogalewicz.cz xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew                    *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."