problem se squid

linux linux na sps.volyne.cz
Úterý Listopad 6 10:00:09 CET 2001

Pri vypnuti proxy v IE a primem pristupu to samozrejme funguje. Proxy ale
potrebuji pouzivat.
Prave ze jsem ale v proxy (squid.conf) nenasel nic, co by melo za nasledek
nefunkcnost nekterych adres.
Mam standardni nastaveni, pouze doplneny nazev proxy pro ftp a zvetsene
pouziti RAM.

M.S.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.