Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2.

Úterý Listopad 6 10:17:33 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 1. Pri instalaci si zaskrtnu, ze chci pouzit fdisk. V obrazovce, ktera
> mi vsak nabizi rozdeleni disku je "fsck pouzit na ..." - a buttonky
> jednotlivych fyzickych disku - domnivam se, ze je to matouci - oprava
> "fsck" -> "fdisk"
>
> 2. Ackoli se pri inicializaci natahuje reiserfs.o, pri voleni
> formatovani partitions lze vybrat pouze etx2, etx3 (puvodni format
> partition byl etx2, volil jsem preformatovat, nikoli migrovat,
> konvertovat apod.), Red Hat ReiserFS podporuje pouze jako 'existujici'
> VFS?

> [...]

Kdyby sis alespon jednou precetl nejaky ten README dokument (z CZ
distribuce), tak vis, ze cestine se venuje konference redhat-cz na linux.cz a
ze pripominky k tomuto tematu maji smerovat tam (i sam jsi zde prokazal
znalost toho, ze to delam ja).

Vsechny tyto reporty jsou zname (jako preklepy) a v mem CVS uz nejsou.
Bohuzel v dobe uzaverky verze 7.2 nebyly jeste opraveny.

Pokud bys pouzil:

msgunfmt /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/anaconda.mo | head
msgunfmt /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/redhat-dist.mo | head

tak bys dokonce vedel, ze to mas poslat mne a ze neni treba s takovymi
kravinami lezt do konference. Pokud mi tedy ovsem nechces dokazat, jakej
jsem ubozak (nechapu jak bych se k tomu mel jako vyjadrit, nez jako k
preklepum).

Otazka klavesnice je problem klavesovych map, presnou pricinu neznam,
protoze jsem po ni zatim nepatral. Nicmene cisla lze vlozit pomoci
SHIFT+cislo (jako na normalni ceske klavesnici).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz