Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2.

Úterý Listopad 6 10:47:39 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
> Kdyby sis alespon jednou precetl nejaky ten README dokument (z CZ
> distribuce), tak vis, ze cestine se venuje konference redhat-cz na linux.cz a

	??? Copak jiz existuje ceska mutace Red Hat 7.2? Milane, prosim
zapomen, ze existuji a venuj se faktickym vecem, ja mluvil o originalnim
Red Hatu (ktery nema zadnou redhat na linux.cz konferu) a jeho
problemech...

> Vsechny tyto reporty jsou zname (jako preklepy) a v mem CVS uz nejsou.

	Vsechny tyto reporty aha, asi sis nevsiml, ze preklepu se tyka pouze
1/2 reportu a ze druhe jsou funkcnostni...:-(

> tak bys dokonce vedel, ze to mas poslat mne a ze neni treba s takovymi
> kravinami lezt do konference. Pokud mi tedy ovsem nechces dokazat, jakej

	Ano jsem skutecny pitomec, muzes prosim asi tedy nejenom mne sdelit
deterministicky a jediny spravny postup reseni problemu, pripadne
anoncovani nesrovnalosti tak, aby zahrnul vsechny produkty, ktere se v
softwarovem svete objevuji abych priste temito blbostmi neplnil
konferenci(e) a zvolil genialni a jediny spravny postup bez nezadoucich
odchylek a vedlejsich efektu?

> jsem ubozak (nechapu jak bych se k tomu mel jako vyjadrit, nez jako k
> preklepum).

	Nemoznost formatovat svazek jako ReiserFS VFS nazyvas preklep? Jak
dumyslne, to skutecne pomuze v reseni...

> Otazka klavesnice je problem klavesovych map, presnou pricinu neznam,
> protoze jsem po ni zatim nepatral. Nicmene cisla lze vlozit pomoci
> SHIFT+cislo (jako na normalni ceske klavesnici).

	Jedina fakticka vec v Tvem vypadu... - zeptam se tedy opacne, klavesove
mapy, ktere pouziva anaconda pri instalaci jsou jine (ja vim, ze ty
nainstalovane jsou v RPM, kdezto anakonda jede jinak) - myslim tim obsah
klavesovych map - nez ktere pak RH pouzije (tedy pri
/etc/rc.d/init.d/keytable apod...)? Pokud ne, budes patrat spatnym
smerem, protoze numericka klavesnice po instalaci funguje dle
ocekavani... Prepinani ala KDe & spol. s tim rovnez nesouvisi... Mas
ideu kde dale muze byt problem, abych ho treba mohl prozkoumat a usetril
Ti cas?