Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2.

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Úterý Listopad 6 10:52:13 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> PII400MHz, 256MB RAM a zvolil komunikacni jazyk 'Cestina'.
>
> 1. Pri instalaci si zaskrtnu, ze chci pouzit fdisk. V obrazovce, ktera
> mi vsak nabizi rozdeleni disku je "fsck pouzit na ..." - a buttonky
> jednotlivych fyzickych disku - domnivam se, ze je to matouci - oprava
> "fsck" -> "fdisk"
>
> 2. Ackoli se pri inicializaci natahuje reiserfs.o, pri voleni
> formatovani partitions lze vybrat pouze etx2, etx3 (puvodni format
> partition byl etx2, volil jsem preformatovat, nikoli migrovat,
> konvertovat apod.), Red Hat ReiserFS podporuje pouze jako 'existujici'

Tohle by me take docela zajimalo... ReiserFS se mi jevi jako povedeny,
zatim instalci resim tak, ze udelam nejakou minimalni instalaci na part.
ext2 a pak system zmigruju na jinou partition s ReiserFS nebo xfs.

> 3. Minimalne pri zadavani IP adresy ve specifikaci eth(0) nefunguje na
> klasicke klaevsnici (AT, 104/105 klaves) pravy blok ciselnych klaves
> (vstup je zcela ignorovan), at to ani pri zapnutem/vypnutem NumLocku

Tenhle problem jsem mel i pri instalaci 7.1 a docela me to stvalo.  Docela
to nechapu, proc instalator nedokaze obsluhovat numerickou klavesnici...

Zdravi

Ales Rygl