Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2.

Úterý Listopad 6 13:21:36 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> ReiserFS neni podporovany FS, proto neni v nabidce. Je to rozhodnuti

	To mne zaujalo, mohu se neosobne zeptat na zakladni vec? Proc tedy,
pokud ReiserFS neni podporovany OS, se natahuje modul, ktery
zpristupnuje tento VFS? Umi se aspon RedHat na ReiserFS nainstalovat? Ja
si zvolil Ext3, libi se mi a o prechodu neuvazuji, zajima mne to z
technickeho hlediska. (za vecne spravnou odpoved jsem ochoten zaplatit
nejaky to Qcko:->)

> prostredi pro instalaci primo z distribuce. Proc nejde numericka
> klavesnice, to nevim. Muze jit o nejaky problem pri jeji obsluze (napr. je
> v jinem rezimu) nebo proste jsou klavesove mapy treba neuplne.
>
> Kdybych vedel, proc to dela, napsal bych reseni. Protoze to ted nevim,
> nemohu nikomu poradit. Nicmene reseni bude vicemene trivialni, bude
> "stacit" prohlednout inicializace a kod (je to napsane v Pythonu),
> pripadne vymackount vic informaci z X serveru.

	Dobra, chapu problematiku dostatecne, nejsem vsak v teto oblasti
kovany, ujme se dobrovolne nekdo pokusu vyresit tento problem nebo to
mam reportnout distributorovi, at je to nekomu prideleno?

> Nejsem Sybila a mam omezeny cas, takze nemohu resit uplne vsechno. Navic

	To jsme asi temer vsichni zde pritomni, takze se snazim o
optimalizaci...