Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2.

Úterý Listopad 6 11:56:26 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Martin Reiser wrote:

> Bod 1 souhlasi.
> Bod 2 - graficke rozhrani instalatoru ma bugu vic, mne to napriklad
> nenabidlo ani ext3, jen ext2 a swap, ta matouci hlaska pri pouziti fdisku
> mne zmatla take.

ReiserFS neni podporovany FS, proto neni v nabidce. Je to rozhodnuti
tvurcu distribuce, kteri dali prednost jinym vecem. Obvykle to vyplyva z
toho, ze pri reseni problemu se vyskytl zavazny zadrhel, ktery neni mozne
v terminu rozumnym zpusobem vyresit (napr. v souvislosti s doplnujicimi
komponenty).

> Bod 3 - to bylo uz u nekolika predchozich distribuci, nepamatuji u kterych
> ano a u kterych ne.

Vzdycky to byl nejaky problem s klavesovymi mapami.

Anaconda (jak lze zjistit pohledem do balicku) si vytahuje podpurne
prostredi pro instalaci primo z distribuce. Proc nejde numericka
klavesnice, to nevim. Muze jit o nejaky problem pri jeji obsluze (napr. je
v jinem rezimu) nebo proste jsou klavesove mapy treba neuplne.

Kdybych vedel, proc to dela, napsal bych reseni. Protoze to ted nevim,
nemohu nikomu poradit. Nicmene reseni bude vicemene trivialni, bude
"stacit" prohlednout inicializace a kod (je to napsane v Pythonu),
pripadne vymackount vic informaci z X serveru.

Nejsem Sybila a mam omezeny cas, takze nemohu resit uplne vsechno. Navic
ho musim brat ze sveho volneho casu, coz nejhlucnejsi kverulant asi
nechape. Abych zamezil dalsim nesmyslnym narazkam (a mym reakcim na ne,
tak si ho dam do kill-listu). Doufam, ze se tim zavdecim alespon publiku.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz