OT: Flamewar (Was: Nesrovnalosti pri instalaci Red Hat 7.2)

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Listopad 6 12:41:09 CET 2001

> Kdyby sis alespon jednou precetl nejaky ten README dokument (z CZ
> distribuce), tak vis, ze cestine se venuje konference redhat-cz na linux.cz a
> ze pripominky k tomuto tematu maji smerovat tam (i sam jsi zde prokazal
> znalost toho, ze to delam ja).
>
> Vsechny tyto reporty jsou zname (jako preklepy) a v mem CVS uz nejsou.
> Bohuzel v dobe uzaverky verze 7.2 nebyly jeste opraveny.
>
> Pokud bys pouzil:
>
> msgunfmt /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/anaconda.mo | head
> msgunfmt /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/redhat-dist.mo | head

> [...]

No to se mi snad zda, Milane, mohl byste laskave odlozit sve patologicke
antipatie a zamyslet se vecne nad problemem?!
:-((( Nebo event. radeji VUBEC nereagovat. Myslim, ze vase osobni
vztahovacnost uz hranici s paranoiou a mam takove pocit, ze tento dojem
nemam v teto konferenci posledni dobou sam. :-/ Jestli tady nekdo vecne
napise, co povazuje za chyby pri instalaci nove distribuce a chce k tomu
nejake nazory, nevim, proc to oznacujete za kravinu a napadate tazatele.

MOHL BYSTE SE LASKAVE TROCHU UKLIDNIT?! Event. si flamesujte mailem, nejsem
tady na to uz opravdu zvedavy. Posledni dobou je zde minimalne 50% OT
prispevku, povetsinou vyvolanych vasim vzajemnym napadanim. Ach jo. :(

Jakub Moc

E-mail: Jakub.Moc na volny.cz
ICQ: 30903029