Cena za RH 7.1 u CPressu...

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Listopad 6 13:44:48 CET 2001

Jenze ta 2-CD verze je plne volna, narozdil od one 6-CD verze (myslim). Z te
budou pravdepodobne odvadet nejaky baksis na RedHat

K Vasim 700 Kc - cena se urcuje ponekud jinak nez prostym souctem, je spise
kompromisem mezi tim, co bych si za to chtel rici a co mam realnou sanci
dostat. Pak jeste zalezi na tom, zda mi cena pokryje naklady, a v nich je
toho ponekud vice nez jen cena samotneho materialu, tan naopak vzdy (ci
vesinou tvori rekneme velmi maly podil). Zde je myslim tech 1000 Kc dobry
kompromis.

Nemyslim si ze by to bylo o necem jinem nez o svobodne volbe - kdo chce ,
muze si to stahnout z webu, kdo chce si koupi 2-CD za stopade, jiny si koupi
6-CD za tisic a dalsi krabici za (tusim) 70 USD

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com