Cena za RH 7.1 u CPressu...

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Listopad 6 14:59:24 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Lubor Kolar wrote:

> Pokud tedy je obecne (v souladu s GPL) snesitelna cena za jedno CD 100Kc, za
> 7 CD je to 700Kc a muzete se zlobit na CP, ze chce za 80ti strankovou knizku
> 300Kc?

V sulade s GPL je akakolvek cena .. totiz GPL nezarucuje ze to bude
zadarmo, ale ze ked to kupite/dostanete, dostanete s tym aj zdrojaky resp.
moznost ich ziskat za primeranu cenu, a tiez ziskate pravo tieto zdrojaky
dalej upravovat a sirit pod GPL.

Takze napr. ked nieco naprogramujete, mozete jednu kopiu predat pod GPL za
$100000 (ak najdete kupca), ale uz mu nemozete zakazat, aby to on
nezavesil volne k stiahnutiu na web. Viac kopii uz asi nepredate, ale
ponukat to za tu cenu pod GPL nadalej mozete - nik vas nenuti cenu znizit.

V pripade RH je to asi zlozitejsie, nie vsetko v distribucii je GPL.

Nie som pravnik, napisane si myslim po prestudovani GPL.
--
jozef  :-)