Cena za RH 7.1 u CPressu...

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Listopad 6 13:37:20 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Radim Roženek wrote:

Jeste jsem to nevidel, ale chystam se na to jit podivat.

> Zajimalo by me, kdo stanovuje tu cenu, popr. jaka je provazanost mezi
> sdruzenim Linuxaku a CP. Proste nechapu jak je mozne tento free soft prodavat
> za tak nekrestanske penize???!!!???

Cenotvorba je plne v rukou toho, kdo to vydava a kdyz to za ty penize
proda, je to jeho vec. Free neznamena zadarmo, ale svobodne.

> Neni to na stiru s GPL? Nevite o tom nekdo neco blizsiho? Chapu, ze oproti

V zadnem pripade. Problem ale je, ze o tom nevime nic blizsiho. Vybor
CZLUGu o vydani tehle veci nic nevi. A to je pry v tom navodu uveden.
Musim se na to mrknout osobne, ale jestli je tomu skutecne tak, budeme
muset pozadovat od vydavatele nejake vysvetleni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.