Poinstalacni neboot RH7.2

Úterý Listopad 6 22:56:23 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Radek Skokan wrote:

> pokousim se nainstalovat RH7.2 na pocitac s procesorem Duron/950, deskou
> Soltek SL-75KAV/-X (VIA Apollo KT133A), 500 MB RAM. Cela instalace probehne
> normalne (az na obvykle veci), ale pak po instalaci po bootu pokazde
> vytuhne. Jadro se nacte, jeste vzdycky vyskoci ta hlaska "Press 'I' to enter
> inter........." a pak to zacne - tedy skonci. Obcas jsou k videni hlasky
> "Unable to handle NULL pointer dereference", ale nejcasteji se objevuje
> "Cannot allocate memory". Pocitac de obcas nezasekne - obrazovka se da
> scrollovat, obsas se zasekne a obcas se resetne...
> [...]

Ano, jadro pro instalaci je trochu jine. Nachazi se v balicku
kernel-BOOT-2.4.7-10.i386.rpm. Z CD se da nabootovat napsanim do prvni
vyzvy:

linux root=/dev/hdaX initrd= S

X je cislo oddilu s korenovym FS. S znamena single user mod. Kdybyste
chtel pouzit to BOOT jadro i pro normalni beh, tak to samozrejme lze.
Nainstalujte ten balicek kernel-BOOT a pridejte si to nove jadro do
konfigurace Lila nebo Grubu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz