Poinstalacni neboot RH7.2

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Listopad 7 11:21:04 CET 2001

> Ano, jadro pro instalaci je trochu jine. Nachazi se v balicku
> kernel-BOOT-2.4.7-10.i386.rpm. Z CD se da nabootovat napsanim do prvni
> vyzvy:
>
> linux root=/dev/hdaX initrd= S
>
> X je cislo oddilu s korenovym FS. S znamena single user mod. Kdybyste
> chtel pouzit to BOOT jadro i pro normalni beh, tak to samozrejme lze.
> Nainstalujte ten balicek kernel-BOOT a pridejte si to nove jadro do
> konfigurace Lila nebo Grubu.

ja mam podobnou konfiguraci a mel jsem stejny problem
instalator totiz naistaluje kernel-....athlon.rpm a u durona(nebo u
nekterych konfiguraci s duronem) ta optimalizace dela opsny

kdyz jsem tam vnutil (slozitejsim zpusobem nez pise
p.kerslager) kernel-..i686.rpm, tak to jede jak z praku

je to teda docela hodne blby bug a zacinajici uzivatel si s nim asi
neporadi

snad se to podari v rh7.2cz opravit
pro us by mozna pomohla kickstart disketa, kde by se pouze vnutila
instalace dobreho kernelu (jestli to vubec lze)

jdu se podivat jestli je takovy bug v bugzille

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz
cervajs na njs.netlab.cz (www.jabber.org)