digital Alphaserver - jaky Linux?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 7 00:59:28 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, macman wrote:

> Zdravim konferenci..
>
> Mam dva velke servery digital s procesory Alpha:
> digital AlphaServer 5/300rm a 4/275rm
>
> blizsi konfigurace a par fotek je zde:
> http://www.supernabidky.cz/zbozi/Alpha.html
>
> Zajimalo by mne, jaka distribuce Linuxu by na techno strojich bezela a
> byla asi nejlepsi. Dale by mne zajimalo jakym zpusobem se da
> nainstalovat. Jde mi o to zda pouze staci zasunout CD a nabootovat z
> nej a instalovat, ci je to slozitejsi zalezitost.

Asi bych volil RH 7.1
ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/7.1/en/iso/alpha/

nebot s ni mam na Alphe zkusenost. Funguje, i kdyz rozbehnuti neni tak
trivialni jako na i386 platforme, ale podle navodu a rad z
www.aplhalinux.org a redhat.com jsem to rozbehnul.

Jediny problem bych mozna videl v tom StorageWorks, pokud se to tvari jako
HW RAID pole, tak to bude Ok, jinak zrejme bude potreba nejaky driver.

Kazdopadne je nutne zjistit vice pres google.com a dalsi vyhledavace,
pripadne na strankach Compaq.com, zda na tom Linux aspon teoreticky muze
bezet.

R.V.