digital Alphaserver - jaky Linux?

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Listopad 7 06:10:05 CET 2001

> Jediny problem bych mozna videl v tom StorageWorks, pokud se to tvari jako
> HW RAID pole, tak to bude Ok, jinak zrejme bude potreba nejaky driver.

Z tech poli couha scsi kabel, tak je spis bude pole jevit jako scsi disk.
Vekem a vybavou by to odpovidalo. Krome rh je mozne zkusit minimalne i
mandrake, take pro tuhle platformu existuje, jiste i nejake dalsi, staci
kouknout do seznamu distribuci.
Kazdopadne, kazdej, kdo ma dve takovehle hracky (byt ne uplne nejnovejsi,
pravda) a muze si s nima jen tak hrat ma mou slepou zavist :-(

P.S. Ja bych se spis bal "pci scsi radice". Je to sakra siroky pojem,  mozna
budou potize s jeho driverem.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644