Prenos dat mailserveru

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Listopad 7 09:15:21 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, RiGe wrote:

> Dobry den,
> mam tady jeden problem, ktery bych rad vyresil. Rad bych umistnil jednu
> aplikaci na Apache server, kde uz bezi jine aplikace a maji svuj urcity
> provoz. Tato aplikace bude vyuzivat predevsim mail server ke komunikaci s
> ostatnimi. Lze nejak pocitat data prenesena od serveru, ktera posila? Jde mi
> o to, ze celkovy datovy tok neni problem pocitat pomoci ipchains, ale aby
> jde mi o to, abych vedel, kolik konkretne mail server udela z toho celkoveho
> datoveho toku smerem ven. Bylo by dobre, kdyby nejaka aplikace to umela i
> [...]
Priznam se, ze uplne presne nerozumim tomu co chcete, ale tusim, ze
resenim bude program, ktery bude zpracovavat logy sendmailu (nebo jineho
MTA) a apache. Na freshmeatu jich najdete hodne.
Pripadne byste si mohl pridat logovani primo do vaseho programu, ale to by asi
bylo zbytecne slozite.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..