Prenos dat mailserveru

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Listopad 7 09:21:07 CET 2001

Tomas Valousek <xvalous na pluto.pslib.cz> writes:

> Priznam se, ze uplne presne nerozumim tomu co chcete, ale tusim, ze
> resenim bude program, ktery bude zpracovavat logy sendmailu (nebo jineho
> MTA) a apache. Na freshmeatu jich najdete hodne.

  Tím toho asi moc nenapočítá, ale může to napočítat klidně přes ipchains když
už je tady zmínil ...

  src_address - <vase_adresa>
  src_port    - <any>
  dst_adress  - <any>
  dst_port    - <smtp = 25>

  a tím se Vám napočítají všechny data, co odeslal váš sendmail do
internetu. Z logů, tj. maillog zjistíte velký kulový co se týká odeslané
velikosti ...

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach