rh 7.2 network restart

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Listopad 7 13:27:35 CET 2001

to vse jsem prirozene zkousel.
spravuji 4 linuxove servery, takze uplny zacatecnik nejsem.

proste bez toho ifconfigu jsem to nenahodil.

Dalsi problem, neprojde pres firewall i kdyz shodim pravidla a zustane tam
jen ip forward.

mailserver, ktery je na stejnem segmentu, jako zminovany, si vesele pinga
skrz firewall.

nemuze to byt problem v sitovce realtek 8139 - 100 Mbit ?
ale mailserver i firewall s 10 MBitovou 8129 vidi.
zkusim to vymenit.

Martin Reiser